شوکران

شوکران

حوالی غروب، مرا به یاد خودم بیاور
شوکران

شوکران

حوالی غروب، مرا به یاد خودم بیاور

پشت این دیوار...

خودت باشی یا نه...

     زندگی ضربآهنگ پاهایی‌ست که با خیالم هم قدم می‌شوند...

نظرات 7 + ارسال نظر
خودم پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:51 ب.ظ

ریتم ِ زندگی کُند میشود وقتی حتا در خیالم هم قدم نمیزنی ....

سایه ات را به من قرض بده..
حتی اگر صدای قدم هایت، تا این طرف دیوار نرسد..
سایه ات از خود تو، تا انتهای رویاهایم قد می کشد...

یکی از همین آدم ها سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:26 ق.ظ

بودنت هنوز مثل بارونه
تازه و خنک و ناز و آرومه
حتا الان از پشت این دیوار
که ساختن تا دوستت نداشته باشم...

چه حس جالبی...

یکی از همین آدم ها چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:09 ب.ظ

آره
وقتی مجبوری کسی را فقط از دور دوست داشته باشی دنیایت جالب می شود
...

میشه حتی این دیوار رو خودت ساخته باشی.. ناخودآگاه...
و وقتی اینو می فهمی، دیگه خیلی چیزا مثل قبل، جالب نیستن...

یکی از همین آدم ها پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:28 ق.ظ

و میشه حتی این دیوار رو خورت ساخته باشی
اما خودآگاه!
تا فقط بتونی اونی که بایدُ تا ابد دوست داشته باشی...

بودنت هنوز مثل بارونه
تازه و خنک و ناز و آرومه
حتا الان از پشت این دیوار
که ساختم تا دوستت داشته باشم...

دوست داشتن زیباترین احساسیِ که هر آدم میتونه تجربه کنه...

..................
خیلی سخته اما.....

چه تفاوت می کند چشم های چه کسی..
از پشت همه ی این فاصله ها....
برایت خاطره می سازند؟
بگذار به اندازه ی تمام لبخندهایت بدون من........
خودخواه باشم...

یکی از همین آدم ها پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:16 ب.ظ

حق با توِ
ولی
بعضی ها هستند که فقط لبخدشان مهم هست...
خواه پشت همه ی این فاصله ها...
خواه همیشه بدون من...

منم همینو گفتم دیگه (:

یکی از همین آدم ها یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:25 ق.ظ

آره، جای "آره" "ولی" تایپ شد اشتباهً :ی

بله بله :دی

قطره سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:54 ق.ظ

آره... جز این هم نمیشه که باشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد