شوکران

شوکران

حوالی غروب، مرا به یاد خودم بیاور
شوکران

شوکران

حوالی غروب، مرا به یاد خودم بیاور

متهم...

روح سرگردان شده ام ثانیه هایم را...

سرک می کشم به همه ی روح های اسیر شده ی دور و برم....

                      به خودم اما...

                                          راهی نیست...

من........... 

       پایم را.........

            از تمامی موج های هراسان اطرافم

                                                         بیرون کشیده ام...........

باور کن......


            هیچ بادبان شکسته ای گناه من نیست.........

من.....

            اتهام سرگردانی هیچ پرستویی را نمی پذیرم......

و قتل هیچ قاصدکی

                              به پای من نوشته نشد........


تنها گناهم این بود:

"تو" را

       لا به لای سیاه مشق های کودکی ام

                                                          قایم کرده بودم

به خیال اینکه جز "من"

                            کسی با "تو"

                                    تا "خودت" همسفر نشود.........


حالا که این روزها.............

        دست "خودم" هم به "من" نمی رسد.......

و فاصله ی نفس هایم

        از "من" تا "تو" نیز............ بیشتر شده..........

                      

"همه" اینجا..........

                            دریادل شده اند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

و موج ادعای آنها

                     وادارم می کند .............آنقدر دست و پا بزنم........

                             تا "تو" نجات غریقم شوی

                             اسیرت شده ام.............................



خدایم..............!!!

 وکیل و دادستان و شاکی و قاضی....................

                                                 .............................تنها تویی!!!!


نظرات 4 + ارسال نظر
حسام سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.notefalse1.blogfa.com

بورش سخت نیست.../

به کجا؟ به کی؟ به خودم؟؟؟

بهروز(مخاطب خاموش) سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ

خدای من وکیل و دادستان و قاضی است...اما آخرین شاکیست.

از هجوم این همه دیوار دور این دریا، دستهایم را تا ناکجای توانستنم، بالا می برم، حتی اگر به طرف سنگین شده ی ترازو...از تحمل بار اتهامات من..برسد

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ق.ظ

الان باز شعر نوشتی من خنگ بشم خود زنی کنم؟!!

مومو چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ http://mo-mo.blogsky.com

فارغ از حود شدی و کوس انا الحق بزدی ( مهندس؟ - حذف به قرینه ی معنوی!!! )
همچو منصور گرفتار سر دار نشی!!!

مومو جان.. مثل اینکه علایقت داره تغییر می کنه.. قبلا مهربون تر بودی.. تازگیا رفتی سراغ جرم و جنایت و قتل و حالا هم داااار....
من مییییی ترسم.... می خوای دیگه نیام خونه تون؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد