شوکران

شوکران

حوالی غروب، مرا به یاد خودم بیاور
شوکران

شوکران

حوالی غروب، مرا به یاد خودم بیاور

پیشه

 

یکی گفت: دل نفروش...
                                  شعر نباف...


آن یکی: خام نشو...
                              دل در زنجیر ساختن کار تو نیست!


تو که اما هنرم می دانی


در خیالم...
                            شهره ام، به همه ساز زمان رقصیدن


بافتن را اما..
                            از تو آموخته ام


حلقه حلقه شعر را
                              به همه زیر و بم دلم
                                                              کوک می زنم!!!


                         گفته اند بازار خوبی دارد....

نظرات 2 + ارسال نظر
حسام سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.notefalse.blogfa.com

دوره، دوره ناکوکی مدام بچه.../

من اما دلم تنگ است بس که کوک هایم را ریز و درهم زده ام...
اما ساز دلم کوک نشد.. رقصیدم... رقصیدم... هیچ ماند...

یاسین سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ب.ظ http://www.sooryas.blogsky.com

مردها باید درد بکشند!
تا اگر مرد هم نشدند...
لا اقل کمی سرد شوند!!
این لحظه های نچسب شاید فقط سزاوار سکوت باشند..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد